Return Policy

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ / ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ/ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Πριν την άσκηση των δικαιωμάτων υπαναχώρησης /επιστροφής ή αντικατάστασης προϊόντος θα πρέπει απαραίτητα να έχει προηγηθεί επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης της εταιρείας SKIN MD Ε.Ε.

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

Ο επισκέπτης -χρήστης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την αγορά του προϊόντος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοσή του σε αυτόν. Εντός του άνω χρονικού διαστήματος, για να θεωρηθεί εμπρόθεσμη η υπαναχώρηση, θα πρέπει να έχει επιστρέψει το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, μαζί με την απόδειξη αγοράς. (Για το λόγο αυτό προτείνουμε την αποστολή του προϊόντος σε κατάλληλη συσκευασία, όχι φάκελο).

Η δήλωση υπαναχώρησης, το κείμενο της οποίας μπορείτε να βρείτε εδώ, μπορεί να το στείλει με ηλεκτρονικό μήνυμα στο info@phacemical.com

Επίσης μπορεί να επικοινωνήσει τηλεφωνικά στο 210 9585254.

Μετά την αποστολή της δήλωσης υπαναχώρησης η εταιρεία θα επικοινωνεί με τον επισκέπτη – χρήστη τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος, σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν συμπληρωθεί στη δήλωση.

Τα έξοδα αποστολής του προϊόντος στην εταιρεία , βαρύνουν τον επισκέπτη – χρήστη.

Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε χρονικό διάστημα 30 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων από την εταιρεία μας.

Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου , πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής.

ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Ο επισκέπτης – χρήστης έχει το δικαίωμα εντός 15 ημερών από την ημερομηνία αγοράς να επικοινωνήσει με την εταιρεία και να ζητήσει την αλλαγή προϊόντος. Για την αλλαγή του θα πρέπει να αποσταλεί το προϊόν μέσα στη συσκευασία του , άθικτο και χωρίς να έχει ανοιχτεί μαζί με την απόδειξη αγοράς. (Για το λόγο αυτό προτείνουμε την αποστολή του προϊόντος σε κατάλληλη συσκευασία , όχι φάκελο).

Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος βαρύνουν τον επισκέπτη – χρήστη. Μετά τον έλεγχο του προϊόντος και εφόσον αυτό θα είναι στην αρχική του κατάσταση , η εταιρεία θα επικοινωνεί με τον επισκέπτη -χρήστη προκειμένου να ολοκληρώσει την αλλαγή του προϊόντος. Το προϊόν που θα επιλεγεί θα πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από το επιστρεφόμενο. Εφόσον η αξία του θα είναι μεγαλύτερη , το προϊόν θα αποστέλλεται αφού πρώτα θα έχει καταβληθεί από τον επισκέπτη – χρήστη η χρηματική διαφορά. 

Τα έξοδα για την αποστολή του προϊόντος θα επιβαρύνουν τον πελάτη, εκτός και εάν μετά την αλλαγή του προϊόντος η παραγγελία υπερβαίνει το ποσό των 60€

ΕΛΑΤTΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, κάθε αλλαγή και επιστροφή του μπορεί να γίνει εντός 15 ημερών από την ημερομηνία αγοράς προσκομίζοντας και την απόδειξη αγοράς. Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με τη συσκευασία του. Στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος το προϊόν θα αντικαθίσταται με ίδιο, εφόσον το ελάττωμα δεν προέρχεται από κακή χρήση του από τον αγοραστή, τα δε έξοδα αποστολής του θα βαρύνουν την εταιρεία.

Ειδικότερα για την επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος συσκευάζετε και στέλνετε το πακέτο με τα προϊόντα με την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών της εταιρείας μας courier 4U και με χρέωση παραλήπτη. Μέσα στο πακέτο αποστολής, θα έχετε τοποθετήσει σημείωμα στο οποίο να μας γνωστοποιείτε το πρόβλημα που έχει προκύψει με το επιστρεφόμενο προϊόν και την απόδειξη αγοράς.

Εφόσον ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, προχωρούμε στη σχετική αντικατάσταση. Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής το προϊόν δεν θα γίνεται δεκτό. Θα επιστρέφεται στο πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς βαραίνουν τον ίδιο.